Let's start the countdown.

Tjena!
Jag är så glad, för jag hittade en bra instrumental version på She's Out Of My Life som är en av de låtarna jag ska sjunga på Lördag! Det börjar dra ihop sig, och jag ska se om jag har tid att träna imorgon. Tid har jag väl, men om det är tillfälle till det är jag inte så säker på. Jag tycker nämligen inte om när folk är hemma och jag ska sjunga. Och min bror ska ha hit sin flickvän som han ska hämta i stan strax efter tio tror jag, så jag får köra ett hårt morgonpass istället. Pappa blev förvånad över att mitt namn var med i tidningen idag. Han blev jätteimpad för att jag skulle uppträda själv.
Det är ju såhär, som jag redan sagt, att jag på Lördag ska uppträda på en Välgörenhetskonsert här i Landskrona. Alla pengar som konserten får in går till Hjärt & Lung fonden. När jag först hörde om detta projektet som startades av två tjejer jag känner till, blev jag så.. chockad. Det glädjer mig att folk faktiskt vill hjälpa! Jag frågade direkt om dom skulle ha ungdomar från landskrona som skulle uppträda, och när jag fick reda på att dom skulle det, så sa jag att jag ställde upp.
Jag själv står på scen ca 14:30, och ska köra tre låtar. Såhär ser min spellista ut;
Coldplay-Fix You (där jag även spelar gitarr)
Michael Jackson-Black Or White.
Michael Jackson-She's (jag kommer sjunga he's) Out Of My Life.

Alla som vill komma dit, (finns även massa annat att göra där!) kom! Tveka inte! Det kommer kosta mellan 15 och 20 kronor i inträde, men det är ju inte farligt. Vill ni ha mer information kan ni besöka hjartbloggen.se.
Hoppas att ni alla har haft en trevlig och bra dag!

Comments
My ^__

Oh god, Fix You. Jag vill vara där, so badly. Förlåt att jag inte kunde komma .__. Men du kommer vara himla bra, det vet jag. Puss <3

2011-02-23 @ 22:54:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
emma pemma

Då ses vi där!

jag ska vara fotograf, heeeeeeh :)

2011-02-24 @ 11:58:36
URL: http://losingmysight.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback