Replay, replay, replay..

Martin Stenmarck – Om du rör mig dör jag
Det är den låten jag lyssnar mest på just nu. Repeat, repeat och återigen; repeat. Jag älskar den! Hörde den för första gången för kanske ett halv år sedan? Jag var fast redan då, men jag letade inte efter den på spotify så jag ''tappade bort den''. Jag letade efter den igår, och jag är fast! Man får en så underbar känsla av denna låten!

Den här känslan ger den mig; Jag ser mig själv springa över en oändlig äng med ett vackert leende, jag är lycklig, bär perfekt upp en vit, söt sommarklänning som fladdrar med vinden i takt med mitt hår, och även den vita sjalen jag fladdrar med. I slutet av låten får jag den här känslan att jag springer rakt emot den personen jag älskar mest (alltså, ingen familjmedlem, jag menar en partner) och han tar emot mig med ett underbart leende och är lika lycklig som mig, fångar mig när jag hoppar upp i hans famn med benen runt hans kropp.

Låten ger väldigt fina känslor, man blir så otroligt glad. Jag är ju trots allt inte den som helst lyssnar på svenska låtar. Men Martin Stenmark får mig att skämmas över att jag inte gör det. Martin Stenmark är underbar, han är underbar live. Såg han live.. Kanske var 2006,Landskrona Karnevalen. Träffade en ny vän, som fotade allt. Hon fick till och med bild på när han satte sig på huk på scenen där jag stod och gav mig en släng-puss. Hehe. Sedan efteråt, fick jag en bild med honom, och den hänger på väggen hemma hos mamma!

Okej, it doesn't matter if you like him or not- du kommer inte ångra dig om du lyssnar på låten! I'm in love!


Comments
flickaneemeliie

i vilket program har du gjort din header?

2011-02-04 @ 07:18:23
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback