Shoppingsug.

Åååh, fast jag handlade världens coolaste converse igår så har jag ett sånt otroligt shoppingsug! Jag ska dock hålla i mina pengar nu, tror jag. Hittat ett par shorts på Bikbok som jag vill ha. Och jag ska ha dom. Men nu sitter jag och kollar på nelly.com och tittar på deras skor, som jag avgudar. Där är så många fina. Har försökt ta kontakt med två stycken tjejer nu precis som säljer ett utav skorna här nedan (de höga bottsen med guldprickar på) och ska se om jag kan få köpa deras billigare. Tur att nelly.com inte har några utav skorna i lager i min storlek! Förvisso finns de låga utan klack i min storlek men jag är inte så sugen på att köpa dom.. än. Annars väntar jag tills nästa månad.

^Dom måååååååååååste jag ha till sommaren. Måste. MÅSTE. Får köpa dom senare...

^Det var dessa jag mejlade två tjejer om.(:



^Dessa är de ända just nu som finns i min storlek.. Och visst är dom supercoola? Blir mer och mer sugen ju längre jag tittar på dom.. Får se om jag beställer dom, är inte säker..

Comments
Julia

Hey, fin blogg!

Jag har några frågor..

jag velar emellan nicolai och mega musik, och jag är just nu totaaaalt förvirrad och har ingen aning vilken av dom jag ska välja.

jag har inte varit på besök på mega, så vet ju inte hur det är där..

så jag undrar varför du bestämde dig för mega och inte nic? :)

besök gärna min blogg också! ;d

2011-02-24 @ 11:21:32
URL: http://totallytwisted.blogg.se/
AnnG

Jättesnygga! :)

2011-03-02 @ 22:36:59
URL: http://kastasand.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback