Sjuuukling.

Det är inte kul att vara sjuk.
Igår, innan jag gick och la mig, tänkte jag att jag skulle åka hem till mamma ett tag och vila upp mig där en stund, men jag orkar verkligen inte. Blöö. Och Sims har jag inte fått rätt på heller. Dock har jag frågat några stycken om jag kan få låna deras.

Jag hittade iallafall ett par skor igår på internet som jag letat efter länge! De får man till ett bra pris också, så det är det första jag ska lägga mina pengar på när jag får pengar nästa gång!  De finns på nelly.com för 699 kronor!


Comments
My ^

MJAW THEY'RE HOT!



Älskar Converse med USAs flagga, det finns dock en annan version som jag föredrar, men alla är heta as hell!

2011-02-03 @ 13:20:39
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback