Svar på kommentar.

Anonym om Sungha Jung.:
AHAHAHHA ofta man är så trög och tror att MJ har gjort den låten! den är historisk ju, snacka om att du inte har någon aning om något med musik, går rundor och tror du är så skillad och har inte äns koll på beatles ;D

Svar: Sen när har man mindre aning om musik för att man inte vet som gjort en låt som en annan stor artist har gjort? Huvudsaken är väl den att jag vet nu att det faktiskt är The Beatles? Ska jag klargöra ännu mer om varför jag inte visste detta är för att jag lyssnar faktiskt inte så himla mycket på The Beatles, även om jag tycker dom är jättebra. Jag lyssnar mest på ''Ticket To Ride'', ''Twist And Shout'', ''Hey Jude'', ''Let It Be'' och ''Yellow Submarine''. Med detta sagt har du nog förstått att jag inte är ett megafan, och därför kan jag ju inte veta allt om dessa. Är det så himla fel? Jag har koll på andra saker istället, som intresserar mig mer än The Beatles. Och sedan går jag inte runder och tror att jag är skillad. Jag går bara runt och intresserar mig i det jag tycker om. Jag är rätt säker på att jag kan en massa andra saker inom musikens område som inte du har någon koll på. Och juste; fint att du kommenterar Anonymt också!

Comments
Neliiizh

Haha, personen vågar inte ens kommentera som sig själv så du skulle inte ens lagt ner tid på att bry dig om den för den personen vågar juh inte stå för de den säger.

Själv tycker jag de tär så jävla patetiskt att kommentera anonymt!

2011-02-05 @ 09:15:55
URL: http://itsneliiizhbytheway.blogg.se/
Linnea

Nu kommenterar jag en gång till fast med mitt namn, gör det någon skillnad för dig lilla flicka? jag har ingen blogg så kan inte länka den? Nej jag är inte pinsam du är för jävla pinsam!

2011-02-05 @ 16:06:57
Evelina Sjöstrand

Ääh, The Beatles kanske är en del av musikens historia, men bara för man tycker om musik behöver man inte lyssna på dem och kunna allt om dem. Jag kan i princip ingenting. :) De suger, rent utsagt, förutom enstaka låtar. You go Josse!

2011-02-06 @ 17:13:03
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback