Whaaaaaaat?

När jag skulle gå in på toaletten och tvätta mina händer förut så var kranen jättekonstig. Först kom det inget vatten, och det lät väldigt konstigt, sedan stängde jag av den och starta den igen och då kom det ut rött, äckligt vatten! Testade om toaletten fortfarande funkade som vanligt, och det gjord den. Testade kranen i köket-där var inga konstigheter. Gick tillbaka till toaletten och spolade igen, då kom det samma röda vatten som kommit från kranen. Likadant i köket när jag testade den kranen igen. Så, alla kranar och vår enda toalett i vår lägenhet går inte att använda just nu.. Jag blev seriöst jätterädd när det kom rött vatten, för det lät som om världen skulle gå under! (Okej, kanske inte..) Dock så verkar duschen funka..
I skolan har vi iallafall gjort vårt första Nationella Prov. Jag tyckte det var väldigt enkelt. Jag var inte ens nervös. Eller, jo, kanske lite precis innan vår lärare skulle dela ut proven, men det är jag ju nästan alltid när jag ska göra prov. Jag tror att vi skräms av namnet, och av att alla i hela Sverige, som går i nian, ska göra det samtidigt, och samma prov. Men nationella proven är ju egentligen lättare än de vanliga proven vi gör. Det är iallafall den informationen vår lärare givit oss.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt, som vanligt. Jag är jättetorr runt nästan hela munnen, och det är ytterst irriterande. Och jag är inte bara torr, jag är nog exem också. Det sitter mest utanför läpparna, men det har spridit sig lite in på överläppen. Så, jag går och smörjer in mig i Aloevera hela tiden och när jag gör det så blir jag helt stel. Det är faktiskt lite roligt.

Comments
My ^_

Underskatta inte proven, det är bättre att gå dit och tänka att det kan bli svårt, än att tänka "'äh, det är ju lätt så". Det ska man alltid göra.



Sv: ERKÄNN!! Så avis blir jag.

2011-02-08 @ 16:58:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Robert Fernandez

Fina ögon!

2011-02-10 @ 23:40:36
URL: http://robertfernandez.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback