Aerosmith Vs The Rolling Stones!

My tipsade mig om Google Chrome (som jag förut vetat om finns såklart, har dock bara inte av någon anledning laddat ner det..)
Nu när jag kan slänga upp bilder igen, ska jag lägga ut den här lilla roliga tävlingen jag pratade om!
Jag lägger ut en bild, en låt och ett live klipp från varje band, sedan får ni rösta på vilka ni tycke är bäst! 
Jag förstår er om att det kommer bli sjukt svårt, för de är två riktigt duktiga band.. Och det spelar ingen roll vem som vinner egentligen, för jag älskar dom båda lika mycket! Jag vill bara veta vad ni tycker.

Aerosmith;
Aerosmith – Walk This Way


Aerosmith-Cryin' Live 2004.
The Rolling Stones;

The Rolling Stones – Start Me Up - 2009 Re-Mastered Digital Version


The Rolling Stones-Satisfaction Live 1997

Comments
moa

Rolling Stones!

2011-01-27 @ 22:44:35
URL: http://moamusic.blogg.se/
My ^

AEROSMITH!

2011-01-29 @ 18:56:02
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback