Åkte hem från skolan.

Hejsan mina vänner!
Jag har nästan precis åkt hem från skolan. Kom hem för ungefär en halvtimme-45 minuter sedan. Anledning till detta var att jag hade ont i magen, och andra personliga anledningar. Dock har jag med mig några skolböcker hem så jag ska inte bara vila! Ska faktiskt in i duschen nu efter att jag publicerat detta inlägget. Måste även kika på vilka låtar jag ska köra på Välgörenhetskonserten (vet ju vilka, men ska bara känna efter om det verkligen känns rätt att köra dom).

Jag har hört att Britney Spears har släppt en ny singel! Det är jättekul tycker jag, för hon är himla duktig enligt mig! Dock har jag inte hört den för jag lyckades inte ladda ner Spotify på mammas dator.. man behövde någon kod, så det är ju synd. Och youtube kan man inte lita på när det gäller nya singlar. Man får ju ofta bara sneak peaks, fejkade eller av någon annan artist eller en låt av samma artist som redan finns.

Men nu måste jag sätta fart! Hoppas ni mår bra!(:

Nytagen bild! Tog den alldeles nyss.

Comments
Neliiizh

Fusk jag vill också hem :c mår inte alls bra :c

2011-01-13 @ 14:12:55
URL: http://neliiizh.blogg.se/
Marielle

Tja, såg din kommentar på Andreas blogg, får du tag i skivan via någon får du gärna skicka vidare den till mig. Vill hur gärna som helst ha tag på den och på Amazon är den ju svindyr som du skrev. Jag har letat all over verkligen...



Kram!

2011-01-13 @ 16:38:23

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback