All I Need Is You.

Hejsan, vänner!
Jag är uppe ovanligt tidigt för att vara hos pappa. Hihi. Men jag var tvungen att fixa håret, det såg förfärligt ut. Det gör det dock fortfarande, men det är för att jag måste gå till frisören, hehe.. Måste klippa min lugg och lite sånt.

Men nu ska jag snart gå iväg till skolan, tänker inte vara med på idrotten idag. Har för ont i magen för det. Men sålänge kan jag dela med mig av en video som ger folk en underbar känsla, tycker jag.

Idol Allstars 2010-All I Need Is You. (fin stillbild, haha!)

Sedan har vi ju också Andreas Carlssons version på hela, vilken jag tycker är bättre för den hörde jag först. Det blir oftast så, men jag har inget emot den andra!

Andreas Carlsson-All I Need Is You.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback