Är jag seriös?

Alltså, vad är det med mig? Jag sitter här och fan-girlar mig över Erik Grönwall. Såg han nyss på röda mattan på Grammis, och det kändes som om jag skulle börja skrika när som helst. Mitt hjärta dunkade jättefort. Jag brukar inte vara sån, haha. Jag känner mig helt knäpp.. som en stalker. För varje gång jag loggar in på facebook hoppas jag att han eller H.E.A.T har uppdaterat deras facebook. Har sparat ner alla bilderna H.E.A.T har på yfrog där Erik syns, osv. Jag tänker inte på annat än Erik heller. Helt sjukt. Kanske för att jag inte har någon aning om när jag kommer få se han på riktigt igen. Innan jag såg Erik på Landskrona Karnevalen var jag inte alls så stort fan till honom. Jag tyckte om honom, det gjorde jag. Jag tyckte hans skiva var rätt mysig, och jag älskade Higher. Men ändå längtade jag till den dagen han skulle uppträda här i Landskrona, och när han väl gör det så pussar han mig på kinden under en av sina låtar. (Jag har frågat några tjejer på youtube om dom kom ihåg vilken låt det var under, och de påstår ''stay'') Jag kan nog nästan lova er att om han inte hade pussat mig på kinden då, så hade jag inte alls varit ett så stort fan som jag är idag. Låter som värsta ''han-räddade-mitt-liv'' historia nu, haha. Ville bara få det av mig, för det skulle inte hjälpa nu med att jag gick ut en runda. Då skulle jag bara tänka på det ännu mer..

Iallafall, skoldagen har varit bra. Hade hjärt och lung räddning på idrotten, och där tänkte jag mest bara på en sak; när man gör mun-mot-mun metoden så ska man täcka hela munnen på den man ska rädda, men tänk om man ska rädda Steven Tyler då?! Tyckte det var lite komiskt.. Men sedan fortsatte dagen som vanligt och jag funderade på att gå hem hela dagen. Men jag bestämde mig för att stanna till lunch för jag var hungrig, och då kunde jag lika bra stanna de två sista lektionerna också, så det gjorde jag. Och just nu försöker jag få tag på några tjejer som kontaktade mig förra veckan och frågade om jag kunde fixa deras bloggar.

Ha det gött!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback