Bambambambaam!

Hejsan, kära vänner!
Jag lovade er igår att göra ett inlägg senare framåt kvällen, när jag kommit till mamma. Men det ville visst inte funka. Men en sak jag fick gjort igår var att ta nya bilder! Fick några enstaka bra, kan se om jag har någon som jag kan använda till den nya headern i bloggen, för då hinner jag fixa till designen senare idag! För nu har jag just druckit upp min varma oboy (som jag drack igår också, därav bilden längre ner..) och så ska jag hoppa in i duschen! Sen ska mamma hjälpa mig med en tråkig matteläxa.. Eller, jag har ingen läxa, men jag har prov på fredag och har knappt jobbat något i kapitlet för jag förstår inte.. Jag tycker matte är svårt, och ändå har jag en lättare bok än alla andra..

I vilket fall som helst, så tänkte jag göra en liten ''vs'' idag! Ni vet, som man brukar ha på Rock klassiker. Där två band ''tävlar'' mot varandra. Ni röstar på det ni tycker bäst om, och sedan ser vi vilket band som fick fler röster! En kul grej, bara..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback