Best of 2010.

Tänkte ge er lite bilder som jag lovat. Har inte bilder från varje bilder (har spridda bilder, vissa är hos mamma och vissa här hos pappa, därför berättar jag om vissa grejer som jag inte har bilder på just nu.) Och så ger jag bara er en 'best of 2010'.

I April konfirmerade jag och Moa oss tillsammans. Jag tyckte det var kul. Det som jag tyckte var minst roligt med konfirmationen var att åka på läger.

My kom till mig i somras, och jag har alla bilderna hemma hos mamma. Det var sjukt kul.

Jag såg Tokio Hotel Live i Göteborg med Moa och Natalie. Träffade även My där, och vi grät ut hos varandra efteråt.

Såg Green Day Live för andra gången med My i Göteborg, Ullevi.


Sommaren 2010 är en sommar som kommer vara med mig i hela mitt liv. Framförallt Landskrona Karnevalen, Rix Fm festivalerna i Kalmar och Malmö. Pussen Erik Grönwall gav mig i Landskrona under 'Stay', ögonkontakten jag fick med Andreas Johnson i Landskrona, alla fantastiska bilder (och pussen och autograferna Erik Grönwall gav mig) i Kalmar, plektrumet som jag fick utav Erik Grönwall's turnémanager, brevet jag gav Erik Grönwall.

Jag besökte Idol 2010 när de gästade Malmö. Det är också oförglömligt. Träffade Andreas Carlsson. Pratade med honom. Fick hans autografer, och jag snodde en kram. Sedan råkade jag tappa mina böcker framför honom. Sjukt pinsamt, men det tycker jag bara nu i efterhand. Han plockade upp dom åt mig iallafall.



Alla resor mamma, jag och min bror gjorde till Oskarshamn.

Photoshoot:en jag och My hade den 4 augusti.

Haha, alla roliga bilder jag tog med Evlina!

Andreas Johnson på Landskrona Karnevalen.

Anna Anka och Eric Saade på Landskrona Karnevalen!

Erik Grönwall på Landskrona Karnevalen.

Joan Jett & The Blackhearts var förband åt Green Day på Ullevi.

Green Day på Ullevi. Ignorera datumet på bilden, haha. Jag stod längst fram av 25 tusen åskådare.

Tokio Hotel Live i Göteborg.

Där köade Jag, Natalie, Moa och min mamma i 14 timmar i 12 minus grader.

Ägnade nog mer tid än någonsin åt musiken, och jag utvecklade mitt gitarrspelande och började hos sångcoach.

Comments
karoline

Fina bilder :)

2011-01-02 @ 15:08:36
URL: http://icocoa.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback