Bio ikväll!

Hej igen mina vänner!
Tycker jag har gett er två bra inlägg idag, hehe. Får klappa mig själv på axeln senare.
Iallafall, tänkte bara berätta snabbt att jag ska iväg till stan ikväll för att se Änglagård med lillsyrran. Jag har aldrig sett de två andra filmerna, men det ska bli spännande ändå för när jag läst om filmerna så har de bara stått bra saker.

Jag vill komma loss och göra en cover på en låt.. Men jag vet inte vilken. Och jag har ingen aning när jag kan göra det.. Jag tror jag har bestämt mig för vilka låtar jag ska köra på välgörenhetskonserten jag ska medverka i den 26e Februari. Ni får gärna komma och kolla (även ni utanför landskrona)! Det kostar 15-20 kronor inträde då pengarna går till Hjärt och Lung fonden. Ska bara köra igenom låtarna och se om det låter okej, haha.


Ni får ha en mysig kväll, så hörs vi!

Bild från nyår, tyckte den blev rätt cool. Vad tycker ni?

Comments
lindshe

jo jag springer och *kikar in på H&M*! ;D

2011-01-04 @ 09:09:34
URL: http://lindshe.blogg.se/
ROBIN HOOD

åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

2011-04-23 @ 10:38:10
URL: http://robinhoods.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback