Bloggdesign!

Jag har nyss fixat en väns blogg! Ja.. som ni ser så ser den ut ungefär som min. Hon tyckte om min design, och ville låna den så jag lät henne göra det, men självklart så finns där några små förändringar. Ja, ni kan ju själv se. Jag ska ändå få tummen ur och fixa min egen! Ni kan gå in och kika på bloggen om ni vill, hon är en av de två tjejerna som håller i Välgörenhetskonserten i februari som jag ska medverka i!


ahlgrenfelicia.blogg.se
Annars är jag rätt dålig på bloggdesigner egentligen. Oftast lånar jag gratis designer (den jag har nu lånade jag från My, då hon ändå skulle byta design..) och ändrar headers, färger och så vidare!(: Det är jättelätt bara man vet hur man sätter in en header, kan kolla upp koderna på de färgerna man vill ha osv!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback