En dagens-det var längesedan!

Jag fick ett fotosug när jag såg My's bild på hennes blogg igår! Bilden var otroligt fin, älskar hennes käkben och hennes ögonbryn! Glasögonen kände jag igen, men det var ju inte så konstigt. Hon och jag köpte likadana på Landskrona Karnevalen förra året!;) Det är vår ''minnes sak'' kan man väl säga. Men i vilket fall som helst så tog jag tummen ur och började fixa lite med inställningarna i min kamera, så jag fick väl en hyffsat bra outfit bild. Ni ser inte så mycket av byxorna, jag har för smalt rum.

Iallafall, jag och Moa ska eventuellt på bio senare ikväll. Det beror på om mamma orkar köra eller om jag får åka tåg, om vi hinner reservera platser och när tågen går osv. Hoppas jag får! Isåfall ska vi nog se Little Fockers! Som jag sagt förut så älskar jag Ben Stiller.


Svart linne-Ingen aning, fick utav min kusin!
Stickad kofta-Gina Tricot, 149:- (tror dock den finns på rean nu!)
Byxor-Gina Tricot, 199:- (har för mig att dom också finns på rea avdelningen!)

Comments
My ^

Älskar tröjan! Och sjutton vad du är söt!



Sv: Mja. Det var så många slarvfel, så jag förtjänar inte MVG. Eller så kan jag bättre än MVG, och MVG är för klent. Undrar vilket, ibland.

Tack, mina syns dock inte om jag inte gör så där, hahahaha. Tror till och med dina syns då! Puss

2011-01-15 @ 14:57:43
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
bettina

Så fin! :)

2011-01-16 @ 16:51:07
URL: http://icecreameater.tumblr.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback