Fick använda mammas dator!

Nu har jag verkligen försökt fixa min egen dator, skärmen funkar fortfarande inte. Nu återgår jag till det traditionella-använder mammas dator. Hon använder den aldrig själv ändå. Och det är ju bättre än att mobilblogga där man måste betala för att lägga in bilder.

Jag kan berätta lite kort om dagen; jag var tyvärr inte en av dom som hade sovmorgon idag, så jag var i skolan klockan åtta som vanligt och gjorde prov. Det var liksom två prov i ett, ett om mellankrigstiden och ett om andra världskriget. Gick väl hyffsat bra förutom att jag inte pluggat så mycket på mellankrigstiden då vi arbetade med det före jullovet, och att jag inte kunde svara på tre av frågorna. Sedan skulle vi skriva en framtidsplan. Sedan fick vi lyssna på två olika företag som kommit till skolan för att ge oss tips om gymnasiet, berätta lite om olika linjer osv. Lyssnade på en egenföretagare och sedan blev det några som gått omvårdnadsprogrammet.
När jag kom hem för ungefär en timme sedan ringde jag till mamma som jag alltid gör när jag kommer hem, gav min bloggadress till hennes arbetskompis som ville kolla in mina bilder och sedan skar jag upp lite gurka och åt det med tsatsiki med dippa! Mycket godare med morötter, haha.. Sedan försökte jag ge mig på min egen dator igen, men gav upp och tog mammas istället.. ;)

Jag tog in den på mitt rum istället för att sitta i vardagsrummet, här inne funkar internet bättre. Snart ska jag plugga lite engelska, för vi har några uppgifter och lite glosor tills imorgon så det är lika bra att få det gjort så man inte får dubbelt så många uppgifter när vi börjar på nästa kapitel (vi brukar inte få ta hem våra studieplaner med uppgifter i. Bara för att många  klassen inte har skåp och istället slarvar bort sina saker..)

Sålänge kan ni få se en bild på mig från Augusti! Tyckte den var rätt söt.. (:

Förresten, fick reda på H.E.A.T's och Erik Grönwall's officiella facebook att de i februari ska åka till USA för att skriva mer musik! Är otroligt glad för deras skull, men samtidigt så hemskt avundsjuk, haha..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback