Frågestund!


Ja, då kör vi på en frågestund! Som ni kan läsa i bilden så står det att ni kan fråga mig vad ni vill! Musik, kärlek, personliga saker, skolan, smink, kläder, skor, photoshop, kameror och allt annat ni vill veta! Tänkte att det passade nu när jag fått fler läsare. Alla frågor uppskattas, jag tycker detta är sjukt kul!

Hoppas jag får många frågor!(:

Edit: Fick just reda på en hemsk sak, som just gjorde min värld ännu mer grå än vad den varit.. Är ganska ledsen nu, så jag vet inte hur det blir med bloggningen..

Comments
moa

1. Hur många har du varit tillsammans med :3 ?

2. vem e din bästa vän/vänner?

3 VILKEN ÄR DIN FAVORITFÄRG

är det inte oranget :o jag blir galen :o HAHHA

puss

kommer inte på fler frågor :(

2011-01-08 @ 19:00:39
URL: http://moamusic.blogg.se/
Johanna

Har du bestämt vilket program/vilken gymnasieskola du ska gå på? Om inte, vilka program/gymnasieskolor har du funderat att börja på? :)

2011-01-08 @ 23:09:43
Babian Neliiizh

Vad är ditt favorit djur? :)

Om du fick välja att vara en person för en dag vem skulle du då vara?



Nu kommer jag inte på fler just nu, men återkommer om jag kommer på fler :)

2011-01-10 @ 21:40:18
URL: http://neliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback