I just got tierd.

Usch vad hemskt trött jag blev när jag kom hem efter skolan!
Jag kom hem strax efter tre och då deckade jag i soffan med min lillebror! Vacknade dock för ett tag sedan då jag skulle äta. Tänkte bara berätta det för er, hihi. Jag vill mest ta det lugnt idag. Gå och lägga mig tidigt. I sånahär tillfällen är det nog skönt att inte var en super stor kändis. Då får man inte gå och lägga sig tidigt. Men ändå måste man upp tidigt. Äe, det är nog tufft..

Iallafall, jag har INGA nya bilder att dela med mig av!):
Förhoppningsvis tar jag nya bilder i morgon. Måste ju verkligen börja fixa designen och sånt. Alltså.. egentligen blir detta inlägget en massa babbel.. Jag har inget vettigt att säga. Jo! Jag fick MVG på ett tyska test vi gjorde igår inför nationella proven! Jag blev jätteglad!

Annars träffade jag Tobbe idag på skolan, vilket var jättelängesedan! Han var där för Evlinas skull (vem annars?) och fick vara ute och gömma sig för att ingen lärare skulle se honom och be han lämna skolan. Och så gick brandalarmet halv ett ungefär. Ingen blir förvånad längre, det är så vanligt det går. Antagligen elever som ska hålla på och dumma sig varenda gång. Tråkigt..

Men nu ska jag inte snacka mer, kommer säkert gå in på alldeles för konstiga saker om jag fortsätter, så jag stoppar här. Ha det bra ikväll, så hörs vi! (Vet inte om jag stannar hemma från skolan i morgon, ska till tandläkaren. Det beror på vad han gör!)

Förresten, den här bilden har jag som inspiration när jag ritar min slutuppgifts bild på bilden i skolan! Tror den blir rätt bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback