I've had some sweet dreams.

Hejsan!
Satt uppe rätt länge igår innan jag kände att jag blev trött och gick och lade mig. Klockan.. fyra gick jag nog upp. Det är jättesvårt att vända tillbaka på dygnen nu, men man får börja så smått eftersom skolan börjar på måndag.. Jag vill egentligen inte, vi har prov två dagar efter vi börjat, så det blir att plugga, plugga och plugga. Men samtidigt vill jag för denna terminen ska vi ha musik!:D

Iallafall, så skulle jag gått upp klockan tolv idag. One word: Omöjligt. Testade igen klockan kvart över ett, one word: omöjligt. Klockan kvar i två hoppade jag istället in i duschen och nu är jag väl piggare. Drömde två fantastiska drömmar! En att jag var på någon.. mingelfest och så var Erik Grönwall där och gav mig många leenden! Sedan vaknade jag, somnade om och då kom Andreas Carlsson upp! Han skulle ha någon konsert med Dandy boken på ett mindre Ullevi, och jag, Evlina och någon tjej stod längst fram, på soundchecken. Sedan var den klar och vi väntade typ en timme, då sprang vi över till andra sidan planen och drog ner någon svart vägg som var där, och vips så började konserten och vi stod längst fram. Publiken stod intill scenen, så vakterna fick flytta bak dom, och då hamnade jag längst bak, men då var Andreas nummer redan klart, och han var typ intresserad av mig så jag fick följa med backstage och äta bullar. Sedan kom Natalie och Moa och dom fick också äta bullar. Sedan blev dom utskickade för dom pratade både för mycket och för högt. Och sen skulle Andreas läsa saga för mig, haha! I'm wierd..

Annars ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt. Bestämde mig igår för att egentligen träna lite smått här hemma och gå en lång runda, men jag kan knappast gå ut med blött hår. Kanske gör det senare. Nu ska jag iallafall ta ett päron och smaska på det, ha en bra dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback