Jag är fortfarande helt tagen.

Hejsan, mina vänner!
Jag är fortfarande helt tagen efter vad jag fick höra igår. Det ledde till många minutrar sittandes inne på toaletten med kranen på, medans jag grät. Det tog väl sin lilla tid att inse vad som faktiskt hade hänt, och när jag väl insåg det, så flödade det. Jag kände ingen lust att göra någonting. Runt två tiden på natten försökte jag proppa i mig två mackor, men knappt en och en halv gick ner. Kände heller inte att jag ville sova i min säng, så det fick bli soffan. Men om jag vill kalla det sömn vet jag inte. Jag kunde inte sova, helt enkelt. Jag kanske somnade vid fem på morgonen, och strax efter sex kom min låtsas mamma hem från jobbet och då satt hon och pappa i storarummet där jag låg och 'sov' och åt baguetter. De trodde väl att jag sov, men jag hörde allt dom sa. Jag orkade bara inte öppna ögonen och säga att jag var vaken.
Vid frokusten imorse kom tankarna tillbaka igen och det slutade med att jag grät i pappas armar. Nu är det väl lite bättre.

Det är nämligen så att min mosters familjs hund (det var nog min kusins hund men ändå..) har avlidit i cancer. Vi var alla glada för den hunden, han betydde mycket för oss alla. En glad liten hund på 6 år kanske. Nu kommer det ingen liten glad hund och försöker öppna våra julklappar på julafton, ingen glad liten hund som möter en med en viftande svans när man åker till min moster, eller när dom kommer till oss. Det är så sorligt. Jag undrar hur min kusin tar det, hon måste ju vara helt fördärvad. Visst, vi alla visste att han skulle dö inom några år, men att det var så snart kunde nog ingen ana. När min bror berättade den hemska nyheten för mig igår vid halv tolv, trodde jag att han skämtade. Han sa ''Du, jag måste berätta något hemskt för dig..'' medans jag satt skrivandes här på datorn. ''Jaha.'' sa jag och fortsatte. ''Micky har dött.'' sade han. Allt stannade.


Men trots detta, fortsätter jag med frågestunden. Ni kanske uppfattade fel när jag skrev updaten där under, men jag ska fortsätta med den. Så det är bara att fråga på.

Comments
My

Aw, Josse <3

2011-01-08 @ 22:20:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback