Justin Bieber kan sjunga.

Hejsan!
Dagens planer blev förstörda tack vare min älskade iPhone, haha.. Ni kanske har läst att iPhone's ibland inte ringer när man ställt klockan, pga någon konstig bugg? Happens to me all the time.. Har kommit försent några gånger till skolan pga det, och idag ringde den inte heller. Skulle egentligen gå upp klockan elva för att ta mig till centrum och kolla om där fanns något trevligt som kanske skulle kunna följa med mig hem. Men nej. Telefonen tillät inte det. Får ta det imorgon helt enkelt!

Med brist på några fiffiga idéer till bloggen, så tänker jag diskutera Justin Bieber. Jag tycker folk är knasiga som påstår att han inte kan sjunga. Jag vet inte hur många av er som tycker om honom, men jag tycker han är helt okej. Alla hör nog mycket klart och tydligt att han kan sjunga, sedan om man gillar hans musik eller inte, det är en annan femma- en smak sak. Och varför skulle han bli så stor som han är om han inte kunde sjunga? Visst, en del kanske är för att han har så många anti-fans, men då ska dom inte klaga på att han är så stor då det är deras fel. Jag menar, man kommer inte in i musikbranchen som sångare om man inte kan sjunga. Sen handlar det ju klart om hur bra man sjunger, men nu för tiden kan man ju mixa allt så man låter bättre. Och alla kan ju lära sig sjunga.
Det är nog därför det är så svårt att ta sig in i musikbranchen tror jag.. Alla kan lära sig sjunga. Dock så kan man inte lära sig att få till den där känslan som vissa föds naturligt med. Jag vet inte hur man ska förklara det, men jag tror ni förstår.

Så, vad tycker ni om Justin Bieber? Jag tycker själv att han är duktig som attans, och jag gillar även några utav hans låtar!


Comments
karoline

Han är jätte duktig

2011-01-03 @ 16:24:20
URL: http://icocoa.blogg.se/
karoline

sv; haha ja, fast han är ju en lite unge bara. Inte så stort fan heller precis :P kan störa mig lite på honom, haha men han är bra.



Tröjan är inte min, så jag har ingen aning vart den kommer ifrån! :P

2011-01-03 @ 17:02:24
URL: http://icocoa.blogg.se/
Jossan

Åh, jag ska se Justin Bieber live i London i Mars :D läs mer på min blogg!

2011-01-11 @ 22:09:03
URL: http://jodas.blogg.se/
Anonym

hej

2011-02-10 @ 12:31:50
www.sosso99.bloggplatsen.se

Jag tycker han är as-bra :D<3

2011-02-11 @ 07:30:26
URL: http://www.sosso99.bloggplatsen.se
där du

jag älskar honom och ska gifta mig med honom

2011-02-22 @ 21:22:04
Josefin

Mycket bra sagt tycker jag. Folk som säger att han är dålig eller inte kan sjunga är bara avundsjuka. Man behöver inte tycka att hans låtar är bra eller att han är snygg men sjunga det kan han :)

2011-03-09 @ 14:23:16
URL: http://josefinjavette.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback