Mår sk*t

Hejsan.
Tänkte bara berätta kort och gott att jag inte alls kunnat spela The Sims 3 idag (det var något fel på datorn, vi måste bränna spelet.. Hoppas det funkar då!) och jag har känt mig sämre och sämre as the day walked by, if you know what I mean. (Ibland är det lättare att uttrycka sig på engelska..) Jag tror att jag stannar hemma från skolan imorgon. Dock ska jag på öppet hus på kvällen på Spyken, vilket ska bli mycket trevligt eftersom det antagligen kommer bli mitt tredjeval nu när vi ska söka till gymnasiet!

Hoppas ni har det mycket bättre än mig, så hörs vi imorgon!♥
Bjuder på en bussig bild jag nyss tog.


Comments
Evelina Sjöstrand

sv: jaha okej haha, nej det kanske är lite för mycket att skriva ut sånt på bloggen. (; ojoj, en tur till willys också! nääjs!

2011-01-31 @ 21:21:17
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback