Musik, musik, musik..

Kan inleda det sista inlägget för idag med att igår hade jag besöksrekord på 84 unika läsare! Jag blev, ursäkta mitt uttryck, skit glad när jag såg det! Tack, tack, tack, tack! Jag är jätteglad över att så många läser det jag skriver, kanske till och med tar det till sig och blir inspirerade!

Jag känner att nu jäklar får jag snart komma igång med en massa covers, har ett riktigt sug just nu! Jag har letat efter Bryan Adam's 'I Will Always Return' i instrumental version utan succé, men jag har några andra låtar också jag vill göra! Synd bara att skolan tar så mycket plats och tid nu, att jag inte har någon film kamera eller har tillfälle att vara hemma själv.. Jag får hitta på något sätt att lösa det!

Haha, aw, min katt upptäckte nyss att jag kommit hem till pappa, så hon rusade ner för trappan (vi har datorn under trappan) och ställde sig bredvid mig och ville bli klappad. Jag älskar vår katt.♥
Iallafall, vi får se hur det blir med skolan imorgon.. Jag mådde riktigt dåligt i morse, att jag knappt kunde röra mig, och kände bara att jag ville lägga mig på golvet och gråta. Nu känns det dock bättre, men har jag lika ont i morgon bitti blir jag hemma.


Bryan Adams-I Will Always Return

Broken Door-Angel

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback