No votes?!?!?!?!?!

När jag klickade mig in på min blogg, så trodde jag att jag skulle ha iallafall två kommentarer angående förra inlägget. Varför röstar ni inte? Jag trodde ni skulle uppskatta att jag gjorde något kul, i detta fallet ''vs'' tävling.. Tyckte ni inte det var kul? Jag trodde ni skulle tycka det.. men denna gången kan ni väl rösta?(:
Jag fick precis skriva om hela detta inlägget, eftersom jag nyss börjat använda Google Chrome, men det hade jag glömt så jag öppnade det vanliga Internet.. Hehe. Oops. Men iallafall, eftersom jag inte har mycket vettigt att säga just nu kan jag berätta om vilken bok jag läser!
Jag har denna veckan påbörjat en biografi om Steven Tyler! Sångaren i Aerosmith. Det är en bok av Laura Jackson, som även skrivit andra böcker om t.ex Jon Bob Jovi, Freddie Mercury och en annan bok om hans band Queen. Böckerna (eller iallafall den här boken jag läser nu..) är på engelska, med många svåra ord som man aldrig hört förut. Men det spelar ingen roll eftersom jag tror hon har skrivit med dom för att kunna förklara bättre, så man förstår ändå vad det står. Jag ska försöka få tag på de böckerna jag nämnde ovan också.

Hoppas jag fått in några kommentarer om tävlingen nästa gång jag loggar in här!;)

Comments
Evelina Sjöstrand

Du menar Jon Bon Jovi, inte Jon Bob? :)

Tråkigt att du inte fått några röster... men därför röstar jag på Aerosmith!

2011-01-27 @ 22:01:27
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback