Old songs.

Tjena!
Sitter just nu på mitt rum hemma hos mamma och kollar på Srubs/lyssnar på gamla Tokio Hotel låtar! Massa mysiga låtar från Zimmer 483 (för er läsare som inte gillar Tokio Hotel eller kan tyska så betyder ''zimmer'' rum.. Har läst att skivan fick det namnet just för att de satt i ett rum 483 på ett hotell när de skrev någon av låtarna!)
Jag tänkte visa er vad jag köpte på Ullared! Pappa väckte mig typ, halv sju i morse! Klockan sju begav vi oss, och var framme vid nio. Strax över tolv var vi ute igen och alla var nöjda och glada.


Vad har ni hittat på idag?

Comments
My ^

Inte för att de skrev på rummet, utan för att de var på turné under tiden, låtarna skrevs på vägarna och de bodde ju på hotell under tiden ^^ Nummer 483 vet jag inte varför de valde. Kanske skrevs In die Nacht där? Haha. Nej, jag vet inte och jag ska inte säga något om det heller. Men namnet är valt för att låtarna skrevs under turnétider i alla fall!

2011-01-29 @ 18:54:06
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback