Pain in my throat

Hejsan, kära vänner!
Jag sitter och har just kommit hem från Helsingborg, har varit där med pappa, Jessica och Teddy. Egentligen har jag inte slutat skolan än, men jag tog mig hem klockan elva för att jag har haft ont i halsen hela dagen, och lite huvudvärk med jämna mellanrum. Pappa sa åt mig att följa med till Helsingborg, för då kunde vi hämta ut mina biljetter till The Ark konserten jag och Evlina ska på. Dock fick vi bara ut den ena, då den ena koden var fel. Så vi får sticka upp där senare och hämta ut den andra.

Just nu sitter jag och väntar på att The Sims 3 ska ladda klart, fixade hem en massa gratis saker till det igår, så senare idag ska jag nörda lite.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback