SÅ FREAKIN' HAPPY!

Ååh, beställde nyss dessa!
Har provat dom i affär förut, och har velat ha dom väldigt länge! På Scorett finns dom i svart, men då kostar dom 800 kronor. De vita fanns nu på rea på nelly.com, (129 kronor plus 30 kronor i frakt!!) och förvånadsvärt i min storlek! Jag beställde dom direkt. Man vet aldrig om man får dom så billigt. Visserligen kunde man få dom billigare förra året på sommaren, men det spelar ingen roll, jag behövde inte betala fullt pris! Jag är så glad!! Hoppas de kommer innan jag åker till mamma!(:

Är det någon av er som har såna? Hur är dom?:D


Comments
My

These shoes = handsome!



sv: vi har fotat lite, men jag har inte så många på Hanna för hon vägrade ställa upp >< HAHA, fast jag är lite sneaky och envis, så några har jag. Det kommer dyka upp lite!

2011-01-05 @ 12:11:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
angelica

jag har dem :D

skit snygga är dem & sköna att gå i!

2011-01-05 @ 22:41:13
URL: http://angelicahaglund.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback