Snart har jag mina skor!

Herregud, har aldrig varit såhär hispig förut över ett par skor..
Men iallafall, dom kommer om 9-10 timmar! Och vad gör jag uppe nu förresten? Jag lovade ju mig själv att vända tillbaka på dygnen nu.. Ska gå och lägga mig så fort jag skrivit detta!

Annars tänkte jag summera min dag. Det har varit en jättemysig och trevlig dag! Det enda som varit tråkigt är att jag vaknade upp med värk i nacken (får faktiskt skylla mig själv om jag sover i soffan..) och att jag skulle gå ensam ner till Citadellet från Ica Krysset. Det hade säkert tagit mig 40 minuter. Tur att jag har en så bra och underbar pappa som jag har. Sedan gymmade jag ungefär en timme med en massa trevligt folk, därbland Moa. H.E.A.T har lagt ut massa fina bilder på sin yfrog genom facebook idag, och Erik var med på två av dom! Man blir så otroligt glad av att se honom! Även om dom är lite knasiga.. Det är nog det som är det bästa med dom, förutom musiken.
Och en annan rolig sak är att jag har haft rekord-många besökare idag på bloggen! Hela 65 unika läsare! Ni anar inte hur glad jag är! Och hur intressanta är mina inlägg från en skala 1-10?

I vilket fall som helst, så ska jag försöka fixa en frågestund imorgon. Vet inte riktigt om det är rätt tillfälle.. Vi får iallafall ge det en chans! Kan ju alltid ha fler senare. Men, det jag egentligen tänkte berätta var det att jag ska försöka hitta en mus som fungerar till min dator på mitt rum, och försöka koppla in gitarren och spela in lite i morgon! Har en idé till en cover som jag tror skulle bli rätt bra, men saken är den att jag kan inte sjunga och spela denna låt samtidigt, haha. Blir att jag bytar sången till samma melodi som gitarren.. Haha. Kul att höra.

Hoppas ni har haft en minst lika mysig dag som mig, om inte ännu mysigare!

Tycker det är en jättehärlig bild!

Comments
My

sv: nah, jag letar inte, jag väntar inte heller. vet inte om jag vill bli kär alls, det är bara en massa problem, egentligen. om jag blir det, kommer jag att ignorera det tills jag kan känna det i luften, inga ord ska behöva sägas. jag älskar dig - släng dig i väggen, det behövs inga ord om det är kärlek. jag vill inte bara ha någon för att ha någon, fan jag vill inte ens bli kär. jag vill bli komplett, och det är en helt annan sak. inget "vanligt" förhållande kan ge mig vad jag söker, och det finns det gott om bevis för. jag vet inte hur jag ska beskriva det annorlunda, kärlek för mig är inte kyssar och myskvällar framför en film. det har det aldrig varit, och det är därför jag aldrig varit kär. det är vad alla tror är kärlek, men det är bara ett sätt att uttrycka det på. man ska inte behöva bevisa något, det ska bara finnas där. det är kärlek, och det kräver jag. jag tänker inte stå med ett brustet hjärta på grund av falska ord som jag älskar dig. därför är jag ganska uppgiven på den punkten, för ganska få människor tänker så djupt på kärlek.



ingen har dött, men alltså när jag skriver så är det alltid kärlek och död eller kärlek och bråk, typ. jag dödar nästan alltid någon, och det är alltid kärlek och det är så förbannat tråkigt när man skrivit närmre trettio-fyrtio storys om det i några månader. det är ju dock allt alla andra vill läsa, så vill man ha feedback och bli bättre är det ju ett måste. åh, ibland vill jag slita av mig håret, jag blir galen.

2011-01-07 @ 12:42:03
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback