Soon on my way home!

God eftermiddag, people!
Jag sitter just nu hemma hos Simon med Natalie och Mattias, och ska snart bege mig hemåt. Igår, innan jag åkte hit, beställde pappa en biljett till mig till The Ark's konsert de ska ha i Malmö den 20 mars! Jag tycker det ska bli jättekul! De var mitt stora favoritband innan jag upptäckte Tokio Hotel, så de har ju varit med ett tag. Dock så minskade min ''kärlek'' för dom. Det var typ som att ta en paus i ett förhållande. Varför? De kom aldrig med något nytt, och det blev tråkigt att lyssna på samma låtar om och om igen! Men sedan släppte dom ju sin skiva In Full Regalia förra året, och jag älskar den skivan! Så, nu när jag kommer hem ska vi beställa en biljett till Evlina för hon ska följa med.
Hoppas att ni hade en fin Lördags-kväll igår! Jag hade det jättekul här igår kväll, det kommer nog några/någon bild sen!(:

The Ark – Breaking up with God
^Deras senaste (och sista? Eller så ska de släppa en till..) singel Breaking Up With God! Passande titel när de ska splittras!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback