Svar på fråga!

Fråga från Anonym: Var gymmar du?

Svar: Jag gymmar inte regelbundet, idag var första gången jag gjorde det. Men vi var på något gym vid någon klubb mitt emot Citadellbadet i Landskrona. Det fanns mest grejor så att man kunde träna armar och ben, som tyngdlyfter, cyklar osv. Även pingisbord! Vad jag vet så är det ett års gratis medlemskap, men jag är inte medlem där, utan följde med för att Moa hade nyckel dit!(: (Ska jag vara helt ärlig så vill jag börja gymma på sats! Deras reklamavsnitt på tv ser så roliga ut!)

Sedan vill jag tipsa om min barndomsvän's blogg! Den heter rockabies (Klicka här för att komma till den) och hon har nyss skapat den. Därför har hon inte så många inlägg, men hon skriver bra och hon skriver om rätt intressanta saker. Särskilt hennes inlägg om vår miljö. Jag tycker att ni ska gå in och kika, läsa vad hon skriver och tänka igenom på hur det verkligen är.

Comments
My

Åh Josse. Jag älskar dig med ♥

2011-01-06 @ 23:16:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback