Svar!

Moa:
1. Hur många har du varit tillsammans med :3 ?
2. Vem e din bästa vän/vänner?
3. VILKEN ÄR DIN FAVORITFÄRG
Svar: 1. Jag tror jag har varit ''tillsammans'' med.. 4 stycken! Men vi var ju alla små då, så det var ju inget hånglande om man säger så. Inget seriöst.
2. Mina bästa vänner är du, Evlina, My och Natalie.
3. Min favoritfärg är nog orange. Det är himla fint!

Johanna:
Har du bestämt vilket program/vilken gymnasieskola du ska gå på? Om inte, vilka program/gymnasieskolor har du funderat på att börja på?(:
Svar: Jag har bestämt mig för både program och skola. Jag ska gå musiklinje (alltså estetiska programmet) på Mega Musik i Helsingborg. Det är iallafall där jag vill gå, sedan är det inte alltid säkert att man kommer in. Men som back-up-plan tänkte jag även söka till Nicolai (samma program) i Helsingborg, Spyken (samma program) i Lund och till sist Gullstrand (samma program) i Landskrona.

Babian Neliiizh:
Vad är ditt favorit djur? :)
Om du fick välja att vara en person för en dag vem skulle du då vara?
Svar: Mina favoritdjur är hund, varg och tiger. (:
Om jag fick välja en person att vara för en dag.. skulle det nog bli Bill Kaulitz, Andreas Carlsson, Erik Grönwall eller Steven Tyler. Tror jag. Hehe.

Ja, som ni ser blev det inte så många frågor till frågestunden, men det är helt okej. Tyckte att jag fick roliga frågor. Det var just därför jag inte vill ha frågestunder egentligen, jag vill att ni ska känna att ni kan fråga mig allt när ni vill! Men ni vet tydligen rätt mycket.. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback