Tandläkaren!

Hejsan mina vänner!
Kom nyss hem från tandläkaren! Dock gick det fort idag, men det betyder inte att det blir någon smärta i munnen, så idag stannar jag hemma från skolan bara för att vila upp mig. Köpte med mig thaimat hem, men det gjorde satans ont när jag skulle tugga.

Idag ska jag försöka hinna med att fixa till mitt hår lite med saxen, träna på mitt uppträdande som snart skall utföras, och kanske ta lite bilder! Kanske går ut en runda senare? Vem vet..

Jag hör av mig senare under dagen, tills dess får ni ha det bra!


Hehe, tyckte den var lite rolig!

Comments
Viola Söderberg

Oj, vilken söt blogg du har! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-19 @ 13:43:30
URL: http://violasplace.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback