Tidsinställt inlägg!

Hejsan! Jag tänkte prova med ett tidsinställt inlägg!

Läsare på min blogg har stigit och ligger runt 30-60 per dag nu! Jag är jätteglad över detta! Blir lika glad varje gång jag kollar statistiken på kvällarna! Otroligt att jag har så många när jag ändå kanske bara har gjort ett eller två tråkiga inlägg där jag bara förklarar dagen! Ska köra på en dagens outfit imorgon och så ska jag nog starta en frågestund i bloggen! Jag älskar att svara på frågor, och nu när det är fler som läser så kanske det blir fler och roliga frågor!(:

Ska även försöka ge mig på en cover! Har precis kollat på accorden, och jag gillar låten. Accorden är rätt lätta, nu ska jag bara se om jag kan sjunga den relativt bra också, hihi! Skulle ni vilja ha en cover? Jag tjatar ju så mycket om att jag älskar att sjunga och spela gitarr, så varför inte bevisa vad jag kan? Ger er snart mer info om låtval, vill först veta om ni vill ha en cover .. ;)

Comments
Evelina Sjöstrand

Jaaa, lägg ut en cover! Det är kul att se och höra dig sjunga och spela! :)

Du får ge mig några tips också om hur jag får folk att läsa min blogg.. haha.

2011-01-06 @ 17:32:32
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback