Typiskt.

Jag har nyss frågat 118 100 två frågor om Idol. Jag frågade först om man fick söka till Idol 2011 om man fyllde 16 år i juli, men de svarade att man får lov att söka till Idol 2011 om man fyller 16 senast den 1 juni. Typiskt. Om jag hade fötts en månad och tio dagar tidigare hade jag kanske sökt! Så för er som vill söka till Idol och fyller år senast den 1 juni-ta chansen! Varför får ni veta i nästa fråga.
Jag frågade även om Idol 2011 skulle bli den sista säsongen av Idol.. De sa att de planerade att lägga ner Idol 2012 och starta något som heter The X Factor istället som de också har i andra länder, och det är i princip samma sak med samma koncept, bara det att man kan söka i grupp.

Jaha, detta var ju typiskt för mig. Men grejen är ju den att man får fler chanser. Man måste alltid ha fler planer när man vill bli hörd, tror jag. Det jag mest blir besviken på är det att jag har velat stå på den förbannade Idol-scenen ända sedan det startade 2004. Lite synd att det ska läggas ner, det är ju så kul. Men det är nog så att folk har tröttnat på att få nya stjärnor varje år, de vill har svårt för att släppa in nya tror jag. Och sedan har jag en teori som lyder att man måste öppna sin personlighet rätt mycket i programmet om man ska lyckas. Eller så skapar man en personlighet som man drar på sig varje gång kameran är på.

Men nu ska jag borsta tänderna, packa och åka till mamma. Vi ska till mormor och morfar, där även Baxy, moster och Elli väntar. Känner att det ska bli svårt att möta dom efter vad som hänt. Men de säger själva att de måste komma bort hemifrån, och det förstår ju där de blir påminda hela tiden.

Ha en bra söndag!

Comments
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den fina dubbla korsringen utsedd! Kika in om det blev du, eller önska vinnaren grattis hihi :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-6-ringarna.html#comment

2011-01-09 @ 16:16:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback