Ullared imorgon!

Hejsan!
Nu är jag hemkommen & har tittat på Top Model och har gjort några magövningar. 
Jag kan börja med att berätta vad jag ska utföra imorgon!; Jag ska till Ullared! Jag vet inte varför jag inte sagt det tidigare när jag vetat det en hel vecka, haha.. Ska dit med pappa, Jessica, lilla syster och lillebror. Får väl se om jag hittar något intressant! Har ställt in mig på att köpa en Aerosmith tröja och en Rolling Stones tröja.. Men det har dom väl knappast där.. I allafall, mamma kör mig in till pappa i stan senare ikväll.
Jag gjorde terminens första matteprov idag! Jag kunde egentligen inte så mycket på kapitlet, eftersom jag legat back, men det klarade jag fint ändå! Lärde mig typ allt igår så det var inget jag glömde..

Vad ska ni göra ikväll? (hehe, jag har iallafall fått två kommentarer på ''vs'' tävlingen! Varje band har fått vars en, haha XD)

Comments
bettina

så fin bild! :>

2011-01-28 @ 16:28:06
URL: http://icecreameater.tumblr.com
Sandra

Det har dom nog visst där gumman ;) jag har köpt kiss tröja där och sett att dom har andra också ;)



Ha det så trevligt där <3

2011-01-28 @ 19:30:48
URL: http://sandyj.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback