Vi vet redan att Michaels barn såg när han dog.

Jag tycker att de har börjat skriva mer om Michaels död nu när de håller rättegång och domstol och allt sånt där i Usa nu. Jag har läst en ny artikel om Conrad Murray (Michaels doktor) men nu börjar där komma mer och mer om hans barn. De säger att ''barnen är vittnen'', ''barnen såg på när han dog och när Murray försökte återuppliva Michael''. Varför tog dom inte upp detta tidigare?

Ända sedan det började skrivas om Michaels död 2009 (dock inte när de bara visste att han hade avlevt, det kanske var några dagar senare), har de skrivit att barnen såg när Michael dog. De såg när Murray försökte återuppliva honom. Men tog dom inte tag i det. Det enda som hade med barnen och göra var ju vem som skulle få vårdnaden, vem som var mamma till hans yngsta son, att Michael inte var deras biologiska pappa osv. Och att han hade en hemlig son i Norge.
Jag personligen tycker det är jättehemskt att barnen fick genomgå detta. Jag menar, de visste knappt att Michael var en stor stjärna över hela världen, har jag hört. De fick endast titta på barnkanaler på tv. Deras ansikten täcktes alltid med filtar och olika tyger när de var ute. Det sägs att Paris har rummet fullt med posters på Michael. Och de två andra ville inte prata om det. Nej, jag tycker det är så hemskt. Jag tycker inte att de ska behöva vara med i domstolen, jag skulle isåfall tycka att de skulle säga vad de visste till någon i familjen, kanske till och med filma det hemma, och sedan skicka det vidare. Dom är ju bara små, den yngsta är väl 13 år eller något. Michael skulle inte heller vilja att de var med i domstolen.

Vad tycker ni? Har ni läst artiklarna?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback