Without a friend what good is life?

Hejsan!
Vet ni vad som är rätt härligt? Att det är Lördag idag! Inget speciellt ska ske, dock ska jag kanske sova hos Simon för att Natalie ville det. Alltså, jag ska inte sova hos Simon liksom så, utan jag ska sova där för att Natalie ska sova där, hon ville att jag också skulle göra det och så, haha! Om jag nu ska sova där, alltså. Hehe.

Annars har inget speciellt skett. Jag fortsätter att drömma, för det är nog det jag gör bäst. Har hittat ytterligare en låt jag vill göra en cover på, ska se om jag kan fixa det i veckan. Det beror såklart på om jag har en kamera jag kan filma med, osv.. Jag sitter och stirrar på vårt keyboard som står här bredvid datorn.. Det är så vackert.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Får en häftig bild på min mun, haha! Lekte lite med bilden i ps igår, utan några snygga resultat. Munnen blev dock snygg i sån ''blod'' färg typ. Dock lyckades jag inte få det snyggt med ''blod'' som skulle ''rinna'' ut från munnen.. Får kolla på några tutorials!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback