Dagens Outfit.

Haha, världens sämsta bilder... Men ja, de får duga. Hade säkert bara fel inställningar, fokuset blev jättekonstigt och det blev mycket brus. Men det får som sagt duga. Får göra bättre ifrån mig nästa gång ;)

Skjortan och byxorna är köpta på BikBok! Byxorna blir dina för 399:- och skjortan för 299:-.


Update: Kom på problemet nu.. I ett visst läge kan inte kameran autofokusera med den inställningen jag hade, så därför blev bilderna suddiga och jag fick typ överredigera skärpan i photoshop

Comments
My

Vad fotade du med för inställning? ^^ För det ska annars inte bero på inställning (om du pratar om M, A, TV och dem?). Knäppt haha.



Sv: Nej, RAW-bilder är större, typ. De tar bara längre tid för kameran att spara på minneskortet (om du inte har ett riktigt snabbt) och kameran gör inte små lätta ljus-/färgredigeringar som den gör direkt i kameran annars. Jag gillar inte RAW, faktiskt. Vad andra än säger.

2011-07-27 @ 11:42:31
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Neliiizh

Du är söt <3

2011-07-27 @ 14:52:17
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback