Eric Saade idag!

Tjena!
Tänkte bara snabbt berätta att jag inte kommer kunna blogga idag heller. Ska iväg till Helsingborg för att se Eric Saade, och ska eventuellt ta tåget redan klockan 11:36. Så, ja.. Kanske blir något mobilinlägg om det är något som händer som är värt att blogga. Men troligen inte. Ska givetvis ta en massa bilder igen!

Under dagen kommer vi även att få uppleva Nickelodeon Dagen. Haha, mysigt värre! Men det är ju alltid kul, då har vi ju något att underhålla oss med medans vi väntar.

Så.. detta innebär att jag måste gå upp senast 10:30, och sticka hemifrån 11:00. En massa tider att hålla reda på.. Men det blir nog bra! Nu måste jag alltså sova! God natt.

Comments
My

PUSSA MANNEN FRÅN MIG! Fan så sexig han är.



Sv: Använd bara live view vid sådan fotografering för att kolla ljusinställningar och klicka bort det sedan då ;) På min är det inga sådana problem mer än att det tar någon sekund extra att fokusera, min fokuserar dock ändå rätt... Hm. Men i alla fall, ta bort live view och ha den lilla kikhatten inställt istället ;) BEST OF LUCK!

2011-07-30 @ 12:01:57
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback