Feel bad.

Vad är det med mig, nu då? Har mått dåligt i princip hela dagen. Eller.. Jag mådde inte dåligt i förmiddags. Då var jag bara riktigt trött. Men nu är jag både trött och har väldigt ont i huvudet. Antar att det är vätskebrist. Är riktigt dålig på att dricka, även om det är apvarmt ute.

Iallafall så har jag varit på Vikingamarknaden med Moster, Baxi, Mamma och Mattias idag. Det var faktiskt riktigt trevligt, även om jag var trött och egentligen bara ville hem och slänga mig i soffan! Men jag tog rätt många bilder iallafall, så jag ska redigera dom så fort jag mår lite bättre.. Annars ska jag bara se Sommarkrysset som The Ark gästar ikväll. Ni borde verkligen se det, även om ni känner för att vara ute och festa eller så. Det är ju något utav det sista vi får se av The Ark. De lägger ju ner efter sommaren.

Drömde om Erik inatt.. Fattar inte varför jag fortfarande blir förvånad. Jag brukar inte drömma om mina idoler. Kan faktiskt inte nämna en enda gång jag drömt om Steven Tyler, Tokio Hotel eller någon annan av mina idoler. Michael Jackson är nog den enda idolen (förutom Erik) jag drömt om på nätterna. Och han har jag drömt om.. 2 gånger kanske? Men man ska vara glad för det lilla!

Här får ni en härlig liten intervju med Erik och Jimmy Jay när de var på Download Festival och spelade! Älskar Erik's lilla blinkning i början ;)

Comments
victoria

Sv: aw! Ja det jobbiga med honom är att man faktiskt saknar honom så fort man har träffat honom för han är en sån otroligt underbar person! Blev så glad när vi såg honom på Bryans spelning, hela HEAT va där. Asså dom hade Twittermeddelanden på storbildsskärmen innan Bryan hade börjat, så skrev HEAT "HEAT is here!!" Haha snacka om att vi fick lite panik eftersom vi verkligen ville träffa honom, hade inte träffat honom sen Augusti då. Hoppas du får träffa honom snart!



Såg att du va på RixFm i Kalmar förra året? :D Haha jag med (a) Åkte du dit för hans skull? :)

2011-07-03 @ 14:54:13
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Isabelle

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 08:12:21
URL: http://djurförsäkring.net

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback