Fotograf i Landskrona!

Hejsan, mina vänner!
Jag har inte berättat att jag suttit och pillat på ett hemligt projekt, men nu är allt klart! Har skapat en gilla-sida på facebook, så att folk kan komma i kontakt med den. Hoppas att den sprids till så många som möjligt här i Landskrona, för detta skulle verkligen bli jättekul!

Jag tänkte nämligen bli en lite mer proffisionell fotograf!
Jag kommer dock inte ta betalt ännu! Det ända kunderna får stå för är skivor som jag kan lägga över alla bilderna på, men det kan ju inte kosta så mycket! Det är dock synd att jag inte har någon studio.. Menmen. Man får lösa det på andra sätt. Hoppas nu att jag får några fotograferingar bokade! Ni som bor i Landskrona och läser min blogg, ni kan väl hjälpa till att sprida det lite till era vänner, familj osv? Som ni kan läsa under infon så ställer jag upp på nästan alla fotograferingar förutom Bröllop och Dop.

Här är länk om ni vill kika!
http://www.facebook.com/pages/Fotograf-i-Landskrona/184371278286172




Comments
Felicia

Sv: Nej, Mega Musik var mitt andrahandsval. Jag skulle jättegärna vilja gå där, men det ligger så långt bort för mig. Så vet inte om jag hade orkat pendla så mycket varje dag i tre år. :c

Men grattis till att du kom in där!

Och hoppas att du får fotograferingsjobb nu. Det kan ju också göra så att du utvecklas mycket. :D

2011-07-01 @ 22:33:50
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback