Hej på dig, Britney!

Ååh, vad jag är glad!
Sista gästen har precis åkt hem. Fick ihop 700 spänn! De ska jag självklart lägga på Britney Spears konserten i Malmö i oktober. Kommer bli asnice. Vill se Rihanna också, så hoppas jag får 300 kronor på nästa kalas.. Hade egentligen bestämt mig för att handla kläder (väl behövt!) men äh. Vill så hemskt gärna se både Britney och Rihanna. Sen kommer säkert H.E.A.T eller typ.. Aerosmith och säger att de ska spela. Så kommer jag inte ha råd med de ): Haha, nejdå, så får vi inte tänka! Borde spara undan lite pengar till kommande konserter.. Att se Aerosmith live MÅSTE jag göra innan jag dör. Måste måste.

Men jag är iallafall nöjd! Fick hårspray, body lotion och lösnaglar också med coola detaljer på! Vet faktiskt inte om jag får mer grejor av pappa och Jessica, i och med att jag fick idag. Isåfall.. hade det kunnat vänta. Nej, men jag är faktiskt jätteglad över mitt munspel! Nu jävlar i havet ska jag lära mig spela blues! Ursäkta språket, eh...

Nu ska jag.. Inte göra så mycket! Ha en fin kväll. ♥

Bild från igår.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback