Redigering av bilder.

Hejsan!
Nu har My lämnat mig.. Hennes buss gick 12.20 från Lund.. Saknar henne redan. Men nästa gång får jag åka till henne, och vi ska eventuellt även planera en Paris resa! Hihihi, då måste jag gå på Disneyland, för Aerosmith har designat en begochdal bana där ;)

Just nu sitter jag iallafall och redigerar en massa bilder som togs när hon var här. Både hennes & mina bilder. Kommer dock inte bli färdig idag. Kommer nog inte blogga så mycket idag heller. Kanske senare ikväll, har en kul grej på gång nämligen, som jag ska genomföra! 

Och klockan 17.50 kanske jag, mamma och Mattias ska se Harry Potter and the deathly hallows part 2! Haha, då får jag se den igen! Ska inte spoila, men jag hoppas att jag gråter lite mer denna gången då...

Fotograf: My. Redigering & Modell: Jag.

Comments
My

HELT SÄKER PÅ ATT DU KOMMER GRÅTA MER. ANNARS ÄR DU INGEN VÄN AV MIG. HAHAHA NEJDÅ ♥

Saknar dig med ;__;

2011-07-25 @ 17:33:04

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback