Ser en bra vecka framför mig.

Godmorgon! Eller god eftermiddag kanske man ska säga?
Jag har iallafall nyss vaknat. Är liiiite irriterad på Landskrona Karnevalen. Jag kontaktade dom i början av året, och frågade om man kunde få fotopass även om man inte var anställd fotograf. De svarade rätt fort och sa att jag skulle återkomma med den frågan i juni, och det gjorde jag. Mailade en utav dom förra söndagen, och jag fick inte svar. Jag blev förbannad för att det skulle ta så lång tid att svara på ett mail så jag skickade ett till igår. Läste att jag fick svar idag, och självklart ger de inte ut nu till sådanna som inte är anställda fotografer. Men jag kanske var för sent på det ändå. Jag menar, det börjar ju på torsdag..

Jag känner på mig att karnevalen kommer bli kul, för det kommer den. Men den kommer absolut inte bli lika kul som förra året! Det kommer knappt några bra artister hit och spelar. De ända bra är Von Benzo, som jag aldrig hört. De har inte heller någon artist för lördagen. Adam Tensta, Daniel Adams-Ray eller vad han nu heter & Rebecca och Fiona kommer. Man bara ''vem sa du kommer?''. Har aldrig hört talas om någon Rebecca och Fiona. Adam Tensta är väl okej, men inget man blir riktigt taggad för, oc Daniels låt ''Gubben i Lådan'' har aldrig tilltalat mig. Men som tur är så har UNF ett partytält där som jag ska gå till. Vet inte om Evlina ska hänga med.. Har inte varit i kontakt med henne sen i torsdags. Fick inte ens ett grattis-sms igår.. Så lite ledsen är man ju.

Annars, om jag inte får tag på henne (pengarna på mobilen är slut och så även mina gratis-sms) får jag hänga med Natalie och Moa istället (:

Nu ska jag äta upp min frokust och gå och göra något vettigt.. Kanske sjunga lite, vad vet jag. Är inte taggad för någonting just nu. Bara nästa tisdag när My kommer hit. ♥


Comments
moa

jag är sjukt taggad till karnevalen! :D

2011-07-11 @ 12:49:14
URL: http://baratriangel.blogg.se/
J E N N Y

sv: de andra?

2011-07-11 @ 13:17:49
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
J E N N Y

sv: just det! ^^ ja båda är sålda.

2011-07-11 @ 14:20:49
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback