Sol & bad.

Hejsan!

Jag har knappt varit hemma idag! Nästan direkt när jag vaknat så åt vi frukost, sedan stack vi iväg. Först till Farmor och Farfar eftersom att farfar fyller år idag! Och sedan efter det stack vi ut till Saxtorp till Jessicas mamma och badade i deras 28 grader varma pool! Det var fett nice, har nog aldrig badat så länge.

Nu har jag precis kommit hem och ska inte göra ett enda dugg ikväll. Life's good.
Kan ju berätta lite om igårkväll också! Staffan (vår granne) ringde till mig och sa att pappa behövde sin gitarr eftersom han av någon anledning inte kan spela på nylonsträngade gitarrer. Så jag fick gå in med den, sedan sa pappa att jag skulle hämta mitt munspel, så jag gjorde det, sedan höll dom mig kvar. De fick mig att spela några låtar också. Black Or White, Ring Of Fire, Born This Way bland annat. Det uppskattades tydligen! De tyckte jag var duktig, och positiv kritik blir jag alltid glad för! Man blir så motiverad. Måste dock använda magen mer.. Har liksom tappat greppet om det sen jag slutade hos min sångpedagog.

Iallafall.. nu ska vi strax äta tacos, nomnom! Ha en fin kväll, och Grattis på födelsedagen säger jag till farfar, My och Jacob!

Bilden har jag tagit själv, med mitt 75-300mm objektiv. Helt oredigerad, förutom autokontrast.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback