Stress.

God dagens!
Idag.. har det varit stressigt. Men nu är det nog över. Har fortfarande inte hittat min ögonfransböjare som jag älskar så mycket.. Well, får väl köpa en ny om den inte dyker upp.
Det jag har hunnit med idag är; duschat och fixat mig. Haha! Mycket va? Men jag tar typ allt mellan en halvtimme till en timme på mig att duscha. Och idag tog det nästan en timme. Vet inte varför jag tar så lång tid på mig.. Står och sjunger och tramsar mig bara.

Idag ska vi ha kalas för mig. Det kommer dock inte så många, eh. Men man ska vara glad över det lilla! Vet faktiskt inte hur många som kommer..

Nu ska jag iallafall.. hitta på något! Puss chaaaaaaa! <-?

Update: Precis när jag skrivit klart detta inlägget, kallade pappa på mig. Jag gick ut i köket, och där sitter pappa och jessica med två presenter till mig! Jag fick öppna dom redan idag, fast än att jag fyller år på söndag. Gissa vad det var?!?!?! DET VAR ETT MUNSPEL OCH EN LÄR-DIG-SPELA-BLUES BOK!! Ååååååg, glad chey! Är glad fast än att jag inte fick cykeln. Faktiskt. Men jag vill fortfarande ha den, haha! ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback