Till pappis!

Tjena!
Skulle egentligen bara öppna datorn för att lägga över klipp till kameran.. Men det funkade inte.. Orkade aldrig redigera ihop ett videoklipp igår, så ja... Nu får vi vänta tills nästa vecka!
Men nu ska jag strax iväg till pappa. Har lite tid över att skriva till er.

När jag kommer dit så ska jag nog redigera bilder. Eller, så gör jag det imorgon. Brukar aldrig sitta vid datorn där på söndagar, vet inte varför.
Känner att jag har fått mycket inplanerat nästa vecka, och det är alltid kul! Vet inte hur det blir med bloggningen, men jag ska göra mitt bästa!

Måndag: Ska eventuellt på en fotografering då. Ska fota Jacob och hans band 3 Minutes To Bedtime. Det ska vi göra i Kävlinge.. Efter det blir det en väldans massa bilder att redigera!
Tisdag: Inget speciellt ska göra. Orkar jag inte redigera bilderna på måndagen så gör jag det då.
Onsdag: Ska eventuellt vara med en gammal klasskompis från Asmundtorp. 
Torsdag: Inget speciellt. Blir kanske att dra ut och filma om jag har lust.
Fredag: Kalas för mig!
Lördag: Hoppas på inte allt för mycket..
Söndag: Min födelsedag!!!

Ha en fin kväll!

Jag för ca 40 minuter sedan...

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback