What can I do, honey?

Aerosmith måste vara ett utav världens bästa band. De är så klockrena. De är så grymma!
Aerosmith – Crazy

Det blev inget med Evlina idag. Skulle ringa henne när jag var färdig med lite grejor, men jag när jag smsade henne så gick det inte. Då kom jag på att mina gratis sms var slut och jag hade inga pengar på mobilen. Fantastiskt, eller hur? Inte det minsta lilla. Men vi får se om hon ringer sen. Ska ut till Borstahusen sen med familjen och lyssna på något band. Ska då testa mig fram genom inställningarna på kameran som man kan använda på konserter! Har aldrig fotat med min Canon på en spelning än, så det invigs ikväll!

Vad har ni gjort? Tycker ni har blivit dåliga på att kommentera..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback