3 möjliga covers.

Tjenixen!
Äntligen får jag blogga lite ordentligt. Det har ju varit dåligt med det nu de senaste dagarna. Men det har varit mycket nu, när det har varit midsommar. Har ni haft det bra? Och förresten, den ''tatueringen'' är inte riktigt, haha! ;) Det är en hennatatuering, sitter kvar i typ 1-2 veckor.

Igår var jag ute hos min låtsasmammas mamma. Haha. Vi badade i deras 27 garder varma pool. Det var mysigt. Hade planerat att inte bada, men jag ångrade mig.. Så jag badade med kläderna på!

Och förresten! Jag har 3 möjliga covers på gång. Har vi tur kanske jag hinner spela in en utav dom nu i veckan!

Nej, nu ska jag redigera alla bilderna från midsommar! Ha det gött!

Comments
My

Hennatatuering... Vad kostar en sån/hur gör man dem?! :D Hade ju varit det perfekta sättet att prova ut vad/vart/hur man vill ha en framtida tatuering (även om jag redan är ganska säker hehe).



Covers! Det låter kul, längtar efter att få höra lite nytt från dig! :D ♥

2011-06-27 @ 14:07:20
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
My

Sv: åh så trist.

2011-06-27 @ 14:57:38
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback