Awesomeness.

Ååh! De senaste 24 timmarna och 30 minutrarna har varit bäst. Filmen ska vi inte snacka om! SÅ JÄKLA BRA DEN VAR. Lite tråkigt att Elizabeth och Will inte var med, men de är ute ur serien nu. Hoppas dock att man får se dom i nästa film. Men ni som ska se filmen-förbered er för skratt!! Mycket skratt! Eller, ja. Skratt. Och dregel. Johnny Depp in my heart forever. *Fangirl* och jag rekomenderar att ni lyssnar på soundtracket på Spotify! Annars missar ni något stort!! Hans Zimmer är en fantastisk musiker. Jag beundrar han så himla mycket.

Idag har jag varit ute med Moa och Natalie typ hela dagen. Fikade i stan och gick runder och kollade. Hittade lite grejor som jag ska köpa nästa vecka. De ska komma hit till mig senare så ska vi kolla på Scream 4! Nice.

Ni får en till dagens.
Linnet kommer från H&M, och shortsen från Lindex.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback